Sommarland, hand i hand...

Kom att tänka på sommarlandslåten, helt underbar. Ska nog ta och lyssna på den nu medan jag skriver. Passar rätt bra nu eftersom min sista dag på jobbet var igår, så då får man fira lite med att lyssna på det gudomliga musikstycket.

Kommer att sakna alla härliga idioter på sommarland. Tur att man träffar dem en gång till i alla fall, den 20:e på avslutningsfesten. Trodde att en sommarlandsommar skulle vara skit, men "they proved me wrong" som man säger. Har haft riktigt skoj, hela sommaren. Nu har jag dessutom lärt mig att fullkomligt hata ungjävlar, eller "kickers" som de kallas här nere.

Avslutningsvis, eftersom Annika tjatar om att hon vill se ett avsnitt House MD innan jag drar iväg på läkarkoll, tänkte jag bara skriva en liten rad som kanske får en person att tänka till lite om den personen väljer att läsa min blogg:

När man behandlar sina vänner som små barn, bränner man som effektivast upp sina vänskapsband. Behandla dem jämnlikt och med respekt, så kan du få allt det du vill ha. TRO MIG!


Detta är i princip inte direkt
något riktat mot någon speciell utan mer en tankeställare för er som känner igen er i situationen.

Ville bara få ut det från mitt huvud, hoppas ingen tycker att jag är ond eller elak nu för att jag skrev så där. Blev bara så irriterad för en sak jag tänkte på att jag fick lov att uttrycka mina känslor på något sätt :/

Håll ett öga eller öra på bloggen så kanske ni hittar nått mys senare i veckan!

Kommentarer
Postat av: Ölf

förlåt att jag åt upp din lilla hund, det ska inte hända igen. roligt att se att din blogg har reklam för tarmsköljning btw.

2007-08-14 @ 18:48:09
Postat av: Bröl

Dalmasen håller med!

2007-08-15 @ 00:45:44
Postat av: Malin

Mys, oj det låter spännande och det måste man ju kika in. Den där sommarlandslåten.. bara hört den en gång tack vare Jeanette. Är den så himla bra? Om jag räknas till en av de där idioterna.. det undrar jag.. men jag kommer iaf sakna dig tokmycke. Ses på måndag om inte på torsdag. Torsdag kommer först så jag hoppas på det. Kram

2007-08-15 @ 00:59:11
URL: http://winnermaja.blogg.se
Postat av: Knasus himself

- Malin
Jepp du är en sån där idiot man kommer att sakna, som fan. Det kan du ta å skriva upp! ;)
- Bröl
Hmm vem kan ha döpt sig till en älgs könsrop?
- Ölf
Tarmsköljning for the win! Haha, det var en katt du åt Ölf, visste du inte det. Det var ju därför du aldrig fick "skäll" :P

2007-08-15 @ 01:23:00
Postat av: SolSara

"När man behandlar sina vänner som små barn, bränner man som effektivast upp sina vänskapsband. Behandla dem jämnlikt och med respekt, så kan du få allt det du vill ha. TRO MIG!"
Bra att få det sagt till slut, hoppas det ger en tankeställare åt alla! :D

2007-08-15 @ 12:01:12
URL: http://solsara.bloggtopp.com/
Postat av: Malin

Oj, tack! Värmer otroligt i mitt lilla pumpande hjärta. Fick iallafall säga hej till din kärlek idag, hon är för himla go hon. Ses på måndag, tyvärr blev det ju inte i torsdags, dumma mig. KRAM & God Natt.

2007-08-18 @ 01:10:55
URL: http://winnermaja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0