God jul!

Nu är det jul och jag har åter igen blivit rik. =) 500kr av brorsan, samt 50kr i vinstpengar i en trisslott. Lite vantar fick man också, kan ju vara bra! En sjuhelvetes massa godis, nu kommer jag bli tjock - och Annika glad.

Vet inte vad som händer till nyår, det ryktas om att det ska bli lite återträff med polarna här uppe i dalarna. Får se hur det blir med den saken. *Hoppas*.

Nu verkar det ha lugnat ner sig på Gamingeye också. Konsol- och PC-sektionen har ju slagits ihop. Det har inte riktigt fallit mig i smaken att det kom så plötsligt och utan förvarning. Jag kommer lyckligtvis att gå ned till att arbeta med evenemang och reportage, troligtvis, vilket är något som kommer ge mig mer tid åt plugget och sen får jag ju så klart hålla på med det jag kanske fixar bäst på sidan. Att tjata på skribenter, som inte lyssnar, har inte riktigt varit så kul alla gånger.

Fick ett roligt god jul -mail av Erling Ellingsen på Funcom.
Han skickade med en bild på en fet tomte, jag skrev tillbaka att den liknade honom. Hoppas att han blev glad =).

Fick nyss en snilleblixt
och ska börja skriva en lång biografi om min karaktär i EVE-Online. Den ska vara på engelska och jag kommer att publicera den här på bloggen så snart den är klar.

För övrigt har jag lyckats ganska bra med mitt sista spel till kursen Experimentell Spelmekanik.
Det handlar om en tomte (spelare ett) som slänger paketbomber på en emopojke (spelare två), som har en hjälp-planka (spelare tre) so skyddar honom och hjälper honom att skalla tomten i arslet. Brorsans ungar har testat och gillade det, fick även morsan och farsan att spela det. Dock fick jag ingen riktig utmaning förren jag spelade mot bröderna. Blev en riktig utmaning och jag har hittat några buggar som jag måste fixa. Kul partyspel är det iaf. =)

Nä nu ska jag upp och kolla färdigt på "Tomten är far till alla barnen". Ses nästa bloggtillfälle och en riktigt god jul!

Gott nytt år ska ni fan inte ha... än, det är ju några dagar kvar på detta året ;)

EDIT! HÄR KOMMER LITE BILDER


image47
Alva, brorsans senaste yngel. Jävla söt unge alltså.

image48
Av att dömma på hennes min - Har farmor släppt en fis?

image49
- I'm tze gay cat... and I am proudz of tze gaynezz... ooh! Watch mi poze!

image51
Jag och mina bröder, plus brorsans sambos och fotöljbrorsans yngel.

image52
Mina julklappar :)

image53
Flickstackarn ser ju helt vettskrämd ut! Värsta balroggen som tänker äta henne juh!



Kommentarer
Postat av: Malin

låter som en finfin jul! saknar er! Kramar

2007-12-25 @ 23:19:30
Postat av: Ela

hur många "vem fan är maya?" tröjjor har du ? :D

2008-02-10 @ 22:31:28
URL: http://konstigtattvaraela.blogg.se
Postat av: Knasus

Typ, en. Men jag tycker om den så mycket så att jag har den typ så mycket jag orkar :)

2008-02-18 @ 16:57:06
URL: http://milliwayz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0