Jag sitter och tänker på Ölf...

Här sitter jag, kvart i tre på natten och utan min Annika som tyvärr åkt bort på spex-tjolahoppsanstuff. Jag tänker på dig Ölf. Min stjärna i den mörka natten, min vedervärdiga ängel som kysser mig godnatt med dina stora röda läppar.

Jag tänker tillbaks på tisdagen den 6:e november, efter Heroeskvällen hos mig. Ölf berättade för mig att det var en farlig tid för honom nu. Han var inne på sina sista par kallsonger, så nu hoppas han att ingen olycka inträffar. Det var ju ölf-kallsongerna som fick rycka in, berättade han. Ölf... vilken man!


Jag måste bara berätta om torsdagen den 22a november. Jag, Ölf och Nicke fick vikariera för BOX-tony och hålla i bodypumpen för HIFS. Kan ju inte säga att det var en succé direkt, men väl förberreda var vi. Vi målade oss likt våra förfäder och skapade bekantskap med varandras själar i en undernaturlig ritual, med Annika som präst.

Nu kan jag inte hitta kameran men jag lovar att lägga in en bild här så fort annika talar om vad hon gömt den.


Jag har funnit en ny kärlek måste jag tillägga. Nej, det är ingen annan pojke... eller flicka. Det är ett spel! World in Conflict! Årets spel i mina ögon. Det bästa är att jag om mindre än en vecka kommer att jobba tillsammans med utvecklarna, dock inte MED dem på det viset utan företaget jag jobbar för kommer att sammarbeta med dem. Jag talar om DreamHack Winter 2007. Jag kommer att göra korståg ner på tåget redan på onsdag och vara kvar i Jönköping ändra till söndag. För er som är eller ska till DreamHack: Sök upp mig i Gamingeye-montern eller ni som stannar hemma kan hålla koll på vad vi håller på med på DH.GAMINGEYE.COM.


Idag så pysslade jag med att gå i kylan hur länge som helst med snön piskandes i ansiktet. Mitt mål var Jysk, Skopunkten samt ICA Maxi. Annika var jobbig på Jysk och ville köpa allt som fanns, som vanligt. Men efter lite hypnos lyckas jag få ut henne därifrån med inte allt för mycket skräp. Därefter träffade vi vår käre vän Jeanette, som jobbar på Skopunkten! Väldigt hemlighetsfull flicka måste jag tillägga. Hon retades lite som vanligt, men hjälpte mig sedan att hitta världens coolaste vinterskor... eller så coola var de inte, men de funkar nog fint i vinter tänkte jag.


Jag avslutade dagen med att ta en pizza med Sara och Claes
på nån konstig restaurang. Godaste jag ätit på länge måste jag säga. Senare gick vi hem till Sara och Claes och började spela Buzz med Therese och KAARIN! Jag vann inte en enda gång, men kom tvåa någon gång tror jag. Blev så arg på Sara och Therese som bara förstörde för mig hela tiden även fast jag inte var så stort hot. De snodde poäng av mig i spelet så jag blev urfattig och jättedålig. =( Synd om mig. I fortsättningen ska jag enbart spela jävligt mot Sara i alla väder. Hämnden kommer att bli ljuv! Mig snuvar man inte på poängen utan att få lida för det! MOHAHAHAHAHAHAAAA!

Nä nu ska jag sova... sov gott, annars dödar jag dig...

Kommentarer
Postat av: Ölf

Din blogg börjar handla mer om mig än om dig, det känns inte så bra...

2007-11-25 @ 11:11:01
URL: http://olfolfolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0