Ja må han leva...

Då var man tjugo kanariefåglar gammal. Shit, jag börjar nästan redan få åldersnoja. Ingen tonåring längre. Men jag är i alla fall inte lika gammal som Claes, ursh.


Gud välsigne min käre bror, som donerat ett presentkort till mig i födelsedagspresent, på komplett.se. Nu kan jag äntligen köpa mina drömmars tangentbord. Måste dock lära mig att skriva ergonomiskt och utan kalkylatordel, vilket kommer att bli annorlund, men det får gå!

Mina föräldrar skickade
ett riktigt fint grattiskort till mig också, med fyra trisslotter i. Kortet var väldigt fint och helt korrekt på alla dess punkter. Ni som läst det förstår vad jag menar, haha :)

Har firat min födelsedag med att
gå till systemet, flörta med hon i kassan och köpt mig en fin liten whiskey. Av rekommendationer blev det en Glenfiddich, 12 årig. Passade även på att springa till JC och köpa en ny vinterjacka, samt till teknikmagasinet för en läcker UV-lampa som jag kan ha i taket.


När jag nu kom hem och läste min mail, rensade min spam som vanligt, kollade jag av en händelse på ett av spammailen. Hör och häpna på dagens marknadsföring via spam:

"You never believed that some medicine could open new possibilities to your penis. We offer MegaDik, that will fulfill all your sexual dreams. Your stick will be leader of the world!"


Snart
ska man iväg till Fredrik och Kim Kim och äta mat och mingla lite, ska bli skoj. Riktigt bra födelsedag, kan nästan inte bli bättre. Eller, jag hade ju kunnat vunnit något på trisslotterna eller varit hemma i dalarna med familjen, men annars tror jag inte den hade kunnat bli mycket bättre.

Jadu, det var allt för mig denna gång. Hej hopp!


Kommentarer
Postat av: Arcade

Grattis!

2007-10-20 @ 19:05:37
URL: http://arkadhallen.blogspot.com
Postat av: Karin

Grattis på dej, Jocke!

2007-10-20 @ 21:15:05
URL: http://blog.karrey.com
Postat av: Cattis

Grattis i efterskott! :)

2007-10-24 @ 19:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0