Blir så arg! Sen har jag en massa roliga bilder också!

Jag blir så arg på vissa personer som man ska få lov att jobba med. Försöker leka ofelbar genom att påpeka dumma saker när han själv skriver saker som inte går att läsa. Alltså, han om någon ska vara tyst. Blir så otroligt störd på folk som inte vet vad de snackar om. Alltså om man ska vara viktigpetter så kan man väl åtminstone vara det bra! Den här snubben har noll koll själv på vad han själv snackar om. Shit! Om du läser det här så stoppa upp ett finger i röven och försvinn!

Nog om det. Fick lov att avreagera mig.

Nu kommer senaste nytt från gammalt tok! Jag lovade er en bild på mig, Nicke och Ölf när vi varit Body Pump -vikarier. Vi var riktigt fint målade och var så stolta att kameran kom fram. Oj oj oj vilka vackra själar!

image27


För några dagar sedan, var jag och Nicke ute på äventyr! Vi gick till Benidorm och handlade pizza. Äventyret var väldigt intressant, så vi fick lov att dokumentera lite. Här kommer en bild på när nicke dödar sina sopor innan avfärd. Sen kommer en bild på när vi ska till att gå iväg!




Nicke kom på att det går snabbare om man snor en bil.

image30

Här kör vi förbi kon som står och betar

image31

Väl inne på pizzerian vänter jag och nicke, aningen otåligt...




Dags att gå hem igen :) Nicke blir pizzaguden!







Nu till idag, fredag! Annika inleder dagen med att jaga skator bort från balkongen. Det såg ganska roligt ut. Så fort en skata dök upp, sprang hon fram till fönstret och blängde på dem. Det fungerade förvånansvärt bra. Kanske visste de att STORA BLOND skulle komma fram om de inte begav sig iväg.

Sen hade vi vårt seminarie, för vårt förberedelsespel. Mitt i allt hittade Sara en Kårkatt och vi bläddra upp sidorna med serier som Karin ritat. Vi garvade oss medvetslösa nästan när vi hittade sidan. Haha, Karin har verkligen lyckats fånga komiska ögonblick från våra liv. =) Vilken stor mun jag har, och vad jag är tjock! =) Stackars Tobbe dock, han fick inga chips kvar =(.

Till slut kom vi hem och Annika och jag mös framför tvn och kollade på "Ensam Hemma" och "Independence day". Efter filmerna så ertappade jag Annika i en konstig situation. Mina kallsonger blir mumsade på! Oj oj oj! VAD GÖÖÖR DUU ANNIKA?

image38

Ja, jag har ertappat dig, din fuling! Du äter upp mina fina kallsonger!

image39

Vilken godisgris hon är... och kallsonggris! Hennes svar på detta nu när jag skriver det jag skriver nu var "Du kan vara en kallsonggris!"

Till sist vill jag ge fokus åt vår käre Ölf. Hittade några fina bilder i Annikas kamera där han är rockstjärna med skägg och allt! "Vilken tomte" säger Annika. Sen säger hon "Du får inte skriva allt jag säger" och "Du är så dum! Ta bort det!". Hon fnissar lite och låter sig till sist övertalas om hon får dra mig i örat lite. Iaf. Här kommer Ölf!

image40
image41

ÖLF ÄR ÖLF! HEJDÅ NU SKA JAG OCH ANNIKA "SOVA" ! Hihihi!





Kommentarer
Postat av: Catarina

haha snyggt :D

2007-12-16 @ 22:53:16
URL: http://catcat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0