David är tillbaka!

Fan, tänkte skita i att nämna namn å skit i min blogg men det blir så krångligt. Nämner iaf. inte fulla namnet så ni som blir upprörda kan väl bli lite nerrörda istället.

Hur som helst
, David har kommit tillbaka så nu är det livat i Kurorten 2 igen. Jag gick och knackade på för ett tag sedan hos honom och fann en ilsken ryss på andra sidan dörren. Det var vår allas egen Miguel som hade anlänt i Davids fagra boning. Jag drog med grabbarna upp till min och Annikas lägenhet och kikade lite på Ace Ventura 1, samt några sköna trailers från årets E3-mässa. Gött gött.

Blev irriterad att jag råkade glömma av gårdagens blogg som jag hade börjat skriva på. Råkade stänga ner datorn innan jag hann spara. Skrev en massa roligt om Annika och hennes konstiga saker som hon brukar säga. Hon kallade mig något i stil med "en lesbisk hund, som blivit påsatt av en katt", vilket förvirrade mig en aning. :D

Är ledig i två dagar nu. GÖTT GÖTT! Fan ska softa och ta det lugnt. Morsan å farsan kommer ner imorrn så jag ska dra nytta av tillfället. Ska handla en massa sen ska jag fixa borrhål i väggen och i taket. Ska bjuda dem på mat också; Köttfärsbiffar med nån lidl-ostfyllning. Gott som fan måste jag säga.

Sådär, nu fick jag skriva av mig lite och samtidigt prova på ett nytt upplägg på bloggen, med fetstilt i början av varje stycke istället. Ser fränt ut. Ska se ifall det blir mer lättläst och lockande på det viset. =)

"if you want to talk to the dolphin, you talk to me!" - Ace Ventura 1 i en av de underbaraste bortklippta scenerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0