Grupptryckets födärv!


image3

Nu har även jag hoppat på den här tränden att börja skriva en "blogg". Känns som man faller för grupptrycket "once again". Jag som intalat mig själv att aldrig hoppat på den här skiten... jaja, here it is already!

Första inlägget borde ju vara väl genomtänkt och fenomenalt slående. Jag nöjer mig istället med att öppna balkongdörren och skrika tre gyllene ord - "ÖLF ÖLF ÖLF!".

Så var det med det, syns i nästa inlägg, då berättar jag lite mer om mig och min skrumplever (no, not really).

Kommentarer
Postat av: Ölf

nämen gu va trevligt, luktar gott gör det också.
Ska ut och testa om flugsvamp ger någon rolig effekt om man äter dem, du ska med va?

2007-07-09 @ 21:29:52
Postat av: Kata

BLARGH! Okej, jag erkänner mig besegrad. Jag ÄR en vimseboll.

2007-07-10 @ 11:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0