Har tråkigt...

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Försöker övertala Kata å Toad att kika över så de kan lära mig Magic. Verkar vara ett roligt tidsfördriv =). Vet inte om jag orkar gå å köpa mjölk heller, är en bit att gå och jag är hyffsat lat idag. Har inga pengar heller kom jag på nu så nu har jag en anledning till att låta "knasa" ordna mjölken.

Mjölk var det ja... hmm typ det enda maten som finns att laga är i princip falukorv och stuvade makaroner... eller köttfärssås och spagetti, vilket jag gärna lagar och tuggar sönder. Dock är intresset i hushållet inte lika stort längre för den sortens föda. Får väl göra stuvade makaroner då... men "knasa" får vänta tills hon kommer hem så hon kan ta med sig ett mjölkpaket. Jag kan gott och väl laga maten, bara jag slipper gå någonstans :D

Jag har tråkigt, hjälp mig!

Fan Nikodemus! Det börjar bli för normalt och tråkigt här, återvänd till din fagra PS3 och släpp in oss i värmen och in i de dåliga skämtens värld!

Blargh! - som Hamstern brukar säga, för nu ska jag återvända till min hästkorvsmacka, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0