Me, myself and I!

Då var det dags igen. Tänkte berätta lite om mig själv i det här inlägget, men antagligen så känner de flesta redan till mig och mitt lamslagna psyke. ;)

Mitt namn är inte relevant, men ni kan kalla mig för Joakim Bergman. Jag föddes 1987, halv sex på morgonen på en fenomenalt underbar dag mellan den 19 och 21 oktober. Jag har en mamma och en pappa, två bröder och sju fostersyskon som vår familj tagit hand om under åren jag växt upp (nej, inte alla samtidigt - det vore groteskt!).

Jag är, kan man säga, en fantasifull liten utomjordling och studerar därför Dataspelsutveckling - Design i Skövde. Jag jobbar ideellt på ett spelnätverk och om några år förhoppningsvis på ett stort spelföretag som ha fett med cash!

Jag bor som ni kanske förstått, i Skövde. Stormtrivs med mina helt störda vänner och är sjukt besatt av min egna lilla virrhöna till flickvän :)

Jag gillar att rita, skriva, spela, bowla, åka skidor, bada, se på tv, gå på bio, ha sex (sju), säga att Ölf är Ölf och mycket annat fenomenalt.

That concludes this chapter in the days of my lives! See you next... time!

Kommentarer
Postat av: Malin

Glad att jag hittade hit, så man inte tappar bort en av sina favoriter. Jag bloggar var och varannan dag.. så då blir det enkelt och bra att kika in här hos dig med. Jag har ju sett en sida av dig. En spillevink med ett stort djup. Glad att du finns. Stor kram Malin som kommer sakna dig massvis. Hälsa Annika!

2007-08-15 @ 00:52:43
URL: http://winnermaja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0