Uppdaterat layouten på bloggen =)

Yep. Här sitter jag och jäser. Men funderar på att sova nu... fast så kort inlägg får jag väl inte göra.

Jag har uppderat layouten på bloggen, yay! Tänkte jag skulle försöka leka lite i css-mallarna lite men allt blev inte riktigt som jag ville. Det är en massa reklam jag vill ha bort, men någonstans sa logiken att det kanske inte går. :D

Ja... nu ligger nog Annika och snarkar och fiser
inne i sängen, så jag får väl gå och krypa ner hos henne och låta mig sövas ned av hennes inre, illaluktande gaser. Jag kommer antagligen få stryk för att jag skrev detta imorgon så farväl alla, ifall jag inte överlever lilla blods vrede.

Jag måste bara tillägga att Ölfs blogg är så rolig. Jag rekomenderar den starkt! Länk finns till höger i menyn. Jag satt och läste hans inlägg om flugan och höll på att garva ihjäl mig. =) Jag måste bara citera:

"Han verkar ha vant sig vid mig också, även om han är lite väl närgången
ibland så jag får daska till honom. Ändå är det roligt att ha en ny vän."


Haha, så ni vet. Blir ni för närgången på Ölf så daskar han till er =)

Kommentarer
Postat av: Toby

Andvänd Firefox och Adblock Plus så slipper du all reklam :D

2007-11-06 @ 19:08:23
URL: http://www.tobiasljungstrom.com
Postat av: Bus

hej ska vi kela på DH? Du ser lite läskig ut

2007-11-17 @ 18:22:41
URL: http://www.metrobloggen.se/skyline

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0