Jävla granne!

Alltså jag tror att jag blir galen! Den där jäveln har kört samma låt ända sen vi flyttade in. Visst, han har haft sina uppehåll och kört lite annat, men nu som idag har han kört samma låt 5-6 gånger i rad. Hur fan står man ut med sånt? Idioten började 08:00 förut också, men två brev och en tillsägelse från Skövdebostäder AB satte stopp för det. Dock spelar han istället från 10:00 till 22:00 vilket är minst lika störande. Men vad kan man göra liksom, killen är störd.

Som ni kanske märkt skriver jag nu på tjamorsk.bloggspot.com. Därför kan det hända att inte lika mycket dyker upp här. Anledningen till att jag skriver nu är att jag försöker fly från det jag egentligen borde göra, skriva B-uppsats. Det är otroligt jobbigt kan jag lova. Tur att man blev klar med essän i god tid iaf. Trots lite slarv och lat ordbajsning.

Spelprojekt II. Jag blev vald till projektledare och har nu de senaste veckorna haft fullt upp med planering och förarbete. Hur ska jag hinna med att göra allt egentligen? Jag är ledamot i SkHum-styrelsen och ska annordna kinkysittningen, jag är ledamot i AGES, där jag inte gör något speciellt egentligen. Sen är jag projektledare som jag nyss nämnt, dessutom ska jag skriva B-uppsats, Essä och till sist ansvara för Gamingeyes event. Som grädde på moset har jag nyss varit och sökt jobb på Skövde Nyheter. Hur länge räcker jag till? Jag ska ju ha tid att "vara" med flickvännen också.

Hoppas att jag får sommarjobb. Har sökt på ett antal ställen nu, men har inte hört något från dem ännu. Vet att Skövde Nyheter var intresserade av mig, men man vet ju aldrig liksom. Det är ju grymt kul att skriva och göra reportage och grejer. Guld vore ju om jag fick jobba med min stora passion, spel. Låter lite nördigt, men det skiter jag i.

Nu till den stora uppenbarelsen. För inte så jätte länge sedan upptäckte jag att jag är undermedvetet oerhört exakt i mina mått. På nått jävla vänster har jag lyckats ta precis lika mycket ur varje saftflaska när de nästan var slut. Jag brukar växla mellan två saftflaskor varje gång jag blandar saft och till min förvåning så upptäckte jag vid näst sista blandningen att det var EXAKT på pricken lika mycket saft kvar i båda flaskorna. Kolla in bilden:

image56


Här har vi Annika när hon är i USA. Man kan nästan läsa hennes tankar: "Du är en liten FÄSK!"

image55

Thats it folks! Håll utkik på tjamorsk.blogspot.com eller här så kommer nått nytt nån gång :D vi får se när =)

Kommentarer
Postat av: the girl in the middle

hej hej hur är det med stora knasus? när är kinkysittningen och varför har du itne sagt till mej?? när det någon rolig sittning i maj när man själv blir 18??

kram kram och hälsa alla nyfikna prickar:P

2008-12-07 @ 20:01:34
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0